Lördagsmorgon

Nyvaken och gosig..

Var helt slut igår kväll när jag kom hem till Fia & Linda. Hade ju flyttat och butri tunga kartonger heeela dagen. Började halv åtta och slutade vid sju. Himla jobb det där. Men det blev ju bra. Har dock fortfarande massa saker kvar i huset.

Det var jätte skönt att sova ut idag. Vaknade imorse vid kvart i tio när Linda gick. Sen sov vi till tolv. Då fick jag nog och gick upp. Vi hade en jätte mysig kväll igår. Det gillas :) Linda däremot satt och sov i soffan efter idol. Vaknade upp ibland när man råkade tappa fjärrkontrollen är marken eller om man sa något för högt så hon hoppade till.. hahaha fattar inte hur man kan somna sådär!!

Sitter här och väntar på att Olle ska höra av sig. Han skulle ju komma idag men har inte hört ett ljud från honom sen klockan 2 inatt.. Hmm?! Hoppas på att han hör av sig snart så man vet när han kommer. Kan ju vara bra.

Nu ska jag och Fia äta lite frukost. YEEEY


Fias frukost.
Man börjar ju undra om hon sitter och äter BARA coco pops?!
jag menar, vart är mjölken? en skvätt i botten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0