oh helvete

Träningen var inte alls bra idag. Rättare sagt helt värdelös. På tvåmålet hade mitt lag tre femmor (eller om det var tre kedjor och två backpar) har faktsikt ingen koll eftersom det var så himla rörigt. Sen gick det av folk en efter en men man hade ingen koll på det så helt plötsligt fick man spela med helt nya. Det andra laget hade sina två hela femmor så dom kunde köra på. hahahaha komiskt. Då var jag arg men nu i efterhand är det ju fan bara komiskt. Tror inte jag spelade med samma personer ett ända byte nästan.. Bra sista träning sådär innan match, men får väl hoppas att vi spelar som vi brukar på matchen iaf. Sen hatar jag att spela i skarpäng så det var ju som sagt inte heller ett plus.

Nej nu har jag fått klaga lite.. nu lämnar vi det och taggar till matchen på söndag istället

En sak som jag önskar mig mest av allt just nu, det är att varje morgon vaknade upp med min älskling. Att ha möjligheten att träffa honom varje dag. Att inte behöva sakna honom hela veckorna. Ska inte det vara en självklarhet? att få vara med den man älskar mest av allt så mycket man vill? Nej det är ju inte det. Inte just nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0