Onsdag, gaaaaaaaaaah

Sov hos Olle från måndag till tisdag för att jag skulle köra honom till halkan igår i västerås. Tror det gick bra för han så nu är det bara att boka uppkörning och teori så att killen kan börja köra runt mig.. äntligen!!

Ska snart till läkaren, gaaaaaaaah. Men imorse när jag gick upp låg det en lapp på köksbordet från Linda som hon hade skrivit imorse när hon gick till jobbet. Den gjorde mig lugnare, tack snyggo! :) Så tror att det här kommer gå bra. Hoppas på så lite smärta som möjligt. Nej nu måste jag kila iväg. Ska ju gå ner till täby centrum, det kan ta tid för mig... ;)

Juste, efter tränigen idag ska vi hem till Jenne på pyjamas party(?) haha gullunge! kommer nog bli skit mys. Har tvingat henne att sätta på bonde söker fru kl åtta bara ;) Måste ju se när rödhårga snubben skämmer ut sig.. igen

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Du har ju glömt att skriva att du har fått jobb tant! ;)

2009-10-21 @ 13:04:22
Postat av: Karro

bara för att han ringde precis efter att jag hade skrivit klart ;) nu kommer du aldrig bli av med mig cizzi, både träning och jobb kommer du behöva stå ut med mitt face. MOAHAHAH ;d

2009-10-21 @ 13:33:21
Postat av: Cizzi

Jag vet.... buuuuhuuhuhuhuhu... Suger!

Tur att jag bara till större delen får se baksidan av dig ;)

2009-10-21 @ 14:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0