så var det dags

Sitter i Fias vardagsrum och känner lukten av gamla ostbågar, preciiis den lukten man önskar sig mest såhär när man precis har gått upp. Mums.. (?) Jag har faktiskt duschat för en halvtimme sen, jag duschar aldrig på morgonen om jag inte måste. Hatar de varma vattnet precis när man har gått upp. Nej jag klarar inte av det. Förstår mig inte på dem som brukar duscha innan de går till skolan/jobbet kl sju på morgonen. Nej det går inte ihop. Även de som brukar duscha innan träning... varför?!?! ;P

Ska på intervju snart. Är faktiskt inte ett dugg nervös men man kanske blir. Det ända man kan göra är ju att vara ärlig. Jag är ju trots allt nybliven student (ett år sedan) så har ju inte så mkt erfarenhet och det vet dem ju om.

Ikväll måste det rensas på vinden igen (suuuck) och självklart kolla på idol. Ska försöka hinna förbi Malin en sväng också. Hon fyller år idag. Ni vet Canada. Sen ska jag ju jobba också.. fan.. det hade jag glömt bort. haha.

Ha en bra dag snyggon.


Kommentarer
Postat av: Caroline

vi fula då???? va va va?? schysst då

2009-10-09 @ 18:32:45
URL: http://lifeaboutmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0