Sitter på jobbet

Ska hem till älskling idag när jag slutat, jag är lycklig!!!

Dagen går så mkt snabbare när man har nått att se fram emot när man slutar!

I onsdags när jag kom hem till Fia var Linda, Jenne, Amanda & Carre där. Mys! Vi lagade mat och kollade på bonde söker fru. Jag & Amanda sprang fram och tillbaka till tvättstugan, det var tydligen våran uppgift ^^ Tycker fortfarande att Roger i bonde söker fru (eller vad han heter) är riktigt jävla pinsam. Man mår bara allmänt dåligt när man ser honom och när han pratar och gör bort sig heeela tiden, haha!

Blir inte så mkt bloggskrivande. Man hinner lägga in en bild lite då och då. Ni får inte så himla mkt att läsa. Det märker man på besöks statistiken.. 

Men nu ska jag gå in på någons blogg! HA EN BRA HELG!

Bilder från i onsdags hittar här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0