tha Täby

Sitter i min sköna (läs osköna) resesäng ny duschad och fräsch. Kom hem från träningen för en kvart sen ungefär. Hatar måndagar och hatar måndagsträningar. På något sätt är dom aldrig bra, och golvet var halare än någonsin. Malin drog någon skön vurpa under en övning och jag höll fan också på att ramla några gånger. Men man ska inte klaga.. nej det ska man inte!

Sov som sagt hemma hos älskling i helgen. Han har ju ingen data så det blir inte så mkt bloggande när man är där. Sen får jag iofs aldrig sitta vid datan när jag är med honom, för då är man tydligen osocial, men han är inte ett dugg osocial när han sitter vid datan. Hmm.. konstigt det där(?)

Imorgon ska jag åka och hälsa på min syster och lilla Clara. Skulle ju ha varit barnvakt i veckan man Clara hade tydligen feber idag så vi får se om Hanna måste stanna hemma ändå eller inte, men ska iaf dit imorn och prata lite.

nu fanns det inge mer skit att skriva. HEJHEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0