tjooohopp

Sov hos Hanna inatt, var ju barnvakt igår. De kom hem vid halv elva så orkade inte åka hem. Vaknade kl tio och myste lite med Clara innan dom skulle åka till IKEA. Då tog jag bussen hem igen. Väntade på att Fia skulle komma och hämta mig för att sedan dra till täby cenrum. Åt lunch och handlade vårat favorit vin till i helgen.

Nu sitter jag i Fias soffa och skriver blogg. Tjoohoo. Längtar till träningen ikväll. Tränade inte igårr eftersom jag var barnvakt så idag ska jag springa av mig. Tränar jag inte på ett tag blir jag helt tokig. Kan inte sitta still med benen utan det kryper som små myror i dom. Måste måste måste träna. Men det är ju bra. Motion är ju aldrig fel.

Nu ska det tittas på film. Skriver ikväll. Hej Hej.


Kommentarer
Postat av: Cizzi

Kolla min blogg hahahahahaha

2009-10-15 @ 15:04:57
URL: http://whodareswins.blogg.se/
Postat av: Karro

Jag såg, skrek på att Fia skulle komma och kolla. Då sa hon att jag skulle hälsa att hon hatar dig så du kommer nog få en aningens hårdare skott idag på träningen!! ;)

2009-10-15 @ 17:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0