16.50

Ett inlägg jag en gång har tagit bort på bloggen för att Olle kallade mig tofflig för att jag hade skrivit det.
Men nu lägger jag ut det igen, moahaha ;) Du får säga vad du vill älskling. Jag la ändå ner tid på att skriva det.

 


Hur träffades ni?
Första gången på Mc, andra gången åkte han hit till Täby vilket jag aldrig trodde att han skulle våga för vi hade pratat om det ett tag innan.
Hur länge har ni varit tillsammans? Snart 7 månader :)
Är ni förlovade? Nej, ingen fjortisförlovning här!
Bor ni ihop? Nej :(
Har ni barn? Nope
Har båda körkort? Bara jag
Isåfall, vem kör bäst? Jag såklart :p

Kommer du ihåg er första kyss?
Absolut, jag som tog initiativet såklart!
Vem sa "Jag älskar dig" först? Han tror jag, är inte säker..
Vem är äldst? Jag, 1 och ett halvt år åldre typ, haha.
Vilka stjärntecken är ni? Jag kräfta, han är skytt.. tror jag :P
Vem fyller först på året? Jag!!
Vem är längst? Han som tur är ;)
Vem sjunger bäst? Han, säger han iaf.. ;)

Håller ni i handen på stan?
Självklart
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nja, pratade ofta i telefon innan vi ens träffades
Vad har ni gemensamt? haha jadu.. :P
Blev du kär i första ögonkastet? Nej, men det tog inte alls lång tid om man säger så
Har ni någon speciell låt? Ja, True love - Soja. Det är våran låt :)
Har ni stora framtidsplaner? Ja, jag har iaf ;)
Har ni gråtit i varandras armar? Ja!
Har ni varit utomlands tillammans? Ja, Cypern nu i sommras
Vilket är ert bästa minne? Har många underbara minnen men kommer aldrig glömma när han kom hem från tjeckien!! <3
Vem lagar bäst mat? jag!! men där råder det olika meningar.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Olika. Men mest en bra film och massa mys!
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja, vi ses ju inte varje dag eftersom vi inte bor ihop.

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Ja, han i Heby & jag i Täby
Brukar ni bråka? tyvärr alldeles för ofta..
Ringer eller SMS:ar ni mest? olika, han pratar hellre alltid i telefon medans jag föredrar sms.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Älskar alltihop!!
Brukar nån av er prata i sömnen? SKYLDIG (a) 

Kommentarer
Postat av: Olle

Vissa saker håller jag inte riktigt med om du!

2009-09-24 @ 22:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0