AIK - Täby FC 0-9

Japp vi vann matchen. Skönt. Spelade med Moa & Amanda. tyckte att det gick bra imellanåt men jag lägger som vanligt alla mina passar 1 dm från amandas klubba. Men den är typ 1 dm kortare än min så skyller på det ;) haha! Hon har verkligen extremt kort klubba men sen är hon själv inte så lång heller satt. Annars gick det bra. Träffade Emelie en snabbis också :)

Tänkte skriva ett personlig ansökan till tibble nu och sen fortsätta på min present till Mami. Hon fyller år imorn. Alla tycker vi ju om personliga presenter och det är precis vad hon ska få. Kan inte skriva här vad det är ifall hon läser min blogg vilket jag tvivlar, me man vet aldrig. Men ska absolut skriva det här imorn för presenten är klockren. Garanterar att alla skulle älska att då det i present!!

Seeeeen, VECKOREVYN HAR KOMMIT
måste läsas


Kommentarer
Postat av: Fia

OOOOOOOO VECKOREVYN! Give me ;)

2009-09-01 @ 22:27:44
Postat av: Fia

OOOOOOOO VECKOREVYN! Give me ;)

2009-09-01 @ 22:28:20
Postat av: Karro

LUNGA DIG

2009-09-02 @ 13:50:43
Postat av: Karro

LUGNA DIG

2009-09-02 @ 13:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0