buuuäää

Jag skulle kunna skjuta mig i huvudet för att bli av med den här huvudvärken. Har haft ont i huvudet sen jag kom till träningen. Som vanligt finns det ingen alvedon i sjukväskan. Nej ni läste inte fel, det finns ingen alvedon i sjukväskan. Bara det är ju lite smått sjukt.. Så jag har klarat mig igenom träningen med en sprängande värk.

Fia & jag bakade oboy bollar till tjejerna idag på träningen. Dom var mycket uppskattade verkade det som. Fellenius smällde i sig fem stycken tror jag. Haha. Det var dom värda. Har ju så dåligt samvete för att jag inte kan komma på lagfesten imorn så att baka åt dom stillade mitt samvete lite faktiskt Stillade.. är det ens ett ord? jaja..

Lindus frågade om vi skulle hem till henne efter träningen och sova där. Men jag fick lov att åka hem och packa till imorn sen ska jag till läkaren vid nio också. Så det fick bli en annan gång. Imorgon åker jag till Varberg..

Det här är troligtvis det sista inlägget jag skriver tills på söndag.
Ha en bra helg! Kyss & smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0