Flyttdags om en månad

Jag letar som sagt lägenhet. Min pappa och hans fru Carina ska flytta från radhuset vi bor i nu till en lägenhet i Vallentuna. Håller just nu på att rensa ut vinden, vilket är ett mycket stort projekt. De tog ner en låda som var min så fick jag kolla igenom den och slänga det som jag inte ville ha kvar. Hittade två par as coola skor jag hade när jag var liten. Kunde vara en liten tuffing och ibland en pryd liten flicka. haha.









Ska spara conversen till min dotter. To die for!
(orkade inte ta med en kamera så tog med webcameran
därför så dåliga bilder. men lite ser man)

Kommentarer
Postat av: Fia

HAHAHA feta skor :D

2009-09-08 @ 22:42:24
Postat av: karro

vet! det var ju mina ^^ hollah!

2009-09-09 @ 20:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0