Fredags kvällen med laget..

.. Var himla roligt. Alla kunde inte vara med eftersom man måste vara över 18 för att komma in. Sen var det ju några som hade andra planer (Lise & isen) som svek. Men Lise är Lise. Man blir inte förvånad att hon råkade dubbelboka ;) Men som sagt, det var as kul. Satt i baren först och drack och pratade. Spelade biljard i en timme. Sen åkte vi hem till Täby igen. Var hemma halv tre. Lyckad kväll med as sköna människor.

Malin blev lite snurrig mot slutet och fick gå ut och ta luft. Eller hur var det Malin? ;) Hoppas på att Mickis lägger upp alla bilder på Malin på våran blogg. Klockrena. Men lät inte på Malin som hon skulle godkänna det.

Tack för en jätte roligt kväll brudar. Ni är underbara


Jag sa åt dom att dom måste stå helt still annars blir det suddigt
Därför posen blev lite små stel


Jag vet inte men tror inte Malin lyssnade så mkt på Fias coachning


Mina gullungar. Lindus & Fialotta


Jenne tyckte det var skit roligt, skrattade konstant ;)


Tappra själar väntar på bussen hem
Mickis, Lindus, Fialotta, Jennepenne hårspänne & Carrut


Lindus ser ut som om hon har blivit slagen & Malin ser ut som.. som väntat ;)


Kommentarer
Postat av: Lindus

Hahaha bilderna är ju rätt heta kirri xD Jag ser ju verkligen nerslagen ut sista bilden "hej konsumpåsarna hänger ner till knäna", illa! :P Men TT är ju rätt söt i slöja, fy i helvete! hahah inte okej ;)

2009-09-19 @ 18:53:29
Postat av: Karro

NU TAR VI DEN!!

2009-09-19 @ 20:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0