hemma

Har jobbat på pappas jobb idag. Så åkte hem lite tidigare eftersom jag snart ska till tandläkaren. Hoppas på inga hål. Men ska inte dit riktigt än så passade på att tvätta mitt lakan som Olle har kladdat ner med snus. Så det är snusfläckar överallt. Hoppas nu bara att dom går bort i tvätten!! Sen har jag även snabbstädat mitt rum. Mycket bra Karro, mycket bra.

Så kilar först till tandläkaren sen hem till Fialotta och färga hennes hår och sen ner på träning. Sen hem och sova för ska upp lika tidigt som imorse imorgon. Ska kanske hem till älskling imorn. Försöker ragga en bil för det är så jobbigt att åka kommunalt när man har jobbat en hel dag. Så vi får se.

Skriver ikväll

Kommentarer
Postat av: Nanny

Duktig carro! =) Huur kunde du hitta på min hemliga blogg? klart att du ska hjälpa mig med Wilmas rum, jag hojtar till när jag tänkt börja!!

2009-09-14 @ 19:19:30
URL: http://honnanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0