hemma från varberg

Det var riktigt mysigt på spa hotellet med familjen. Skönt att komma bort lite. Hela lördagen tillbringade vi på ullared. Jag, Hanna, Carolina & Carina var överlyckliga. Vi shoppade för flera tusen. I kassan 5 timmar senare står vi med fyra fulla kundvagnar. Vi proppade in allt i våra två bilar med båda varsin takbox på. Hade inte med min telefon dit så kunde inte ta kort på allt, det var lite synd.

Sista natten snarkade Tobias. Jag kan verkligen inte sova när folk snarkar. Det går inte. Hade inga öronproppar så gick till Hannas väska mitt i natten för att leta fram lite bomull att stoppa i öronen. Hittade inget, men däremot hittade jag ett trosskydd som jag stoppade i öronen. Med det i öronen somnade jag som en stock.
Troskydd är nya öronpropparna. Riktigt bra bullerskydd faktiskt..

Bilder från helgen:

hela familjen i varbergs fästning


Söt Novalie :)


Söta, dock snoriga, lilla Clara :)


Sådär satt hon på Hanna större delen av helgen och skrattade hela tiden!


Tobias har förlorat en del av fingret. Skar sig på en sten för en vecka sen 
och vägrade att åka in till sjukhuset för att sy. Så såhär ser det ut nu.

 
Clara i bilen, gullunge


Syster i bilen påväg hem från varberg. Sliten efter allt shoppande?? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0