hoho

Jag fattar inte hur jag kan få ALL skit.

Men okej, jag kan vara syndabocken den här gången,
om det får alla att kännas sig bättre till mods.

Jag är en idiot, en jävligt dålig kompis, pinsam, ställer aldrig upp, cp i huvudet, en ljugande kossa, sämst i hela världen.. Vet att ni har fler ord om mig på lager.

Men jag har valt att inte bry mig om dem som drar ner mig och istället ge min energi till dem som ger mig något tillbaka. Glädje. Jag vet ju att jag har vänner som inte tycker jag är sämst. Måste, måste, måste komma ihåg det mitt i allt elände. Ni vet vilka ni är och jag är evigt tacksam, <3

Kommentarer
Postat av: Fia

Det är ömsesidigt gumman det vet du :) <3 du är värdefull!

2009-09-23 @ 21:17:31
Postat av: Karro

Skönt och höra:) tack!

2009-09-23 @ 21:56:40
Postat av: Lise

Soulmate ;) du är bäst <3

2009-09-24 @ 16:07:01
Postat av: Karro

Gullunge :)

2009-09-24 @ 16:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0