jobb & träning, min dag

Som sagt. Gick upp 05.55 åkte till pappas jobb. Jobbade till fyra. Var hemma fem. Bytte om. Sedan ner till träningen. Nu hemma. Duschat och rakat benen. Skönt. Väntar nu på idol.

aa det var väl det i korthet

Klockrenaste horoskopet på mig idag i veckorevyn. Fia tog hem den till sig så skriver ner den här när hon loggar in på msn. Kusligt att det stämde så pass bra. Juste, sa hej till Sandra idag också. Ja sandra mattsson. Hon har inte varit med så mycket på min blogg. Nej vi träffas inte. Innebandyn är viktigare. Men vi sa iaf hej idag. WOOOHOOOO.
coolt!

TALLIN IMORGON MED MIN SLÄKT OCH ÄLSKLING.
skönt att komma iväg lite från helvetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0