Läger imorn..

.. up and away!

Sitter hemma hos Fia och kollar på, the perfect man, verkar ganska bra. Snyggingen "big" från sex and the city är ju med. Wooohoo. Men kommer som sagt inte blogga på hela helgen för att jag inte kommer ha en data borta i norrtälje. Kommer hem på söndag och då hoppas jag att älskling är i täby och väntar på mig. Har inte träffat han på en vecka då. Min sötnos!
Sen har jag inte varit med Sandra på lite mer än 1 månad för att hon valde innebandy istället
Carro på aaaaaaaaaaaas länge för att hon inte orkade gå upp så tidigt när vi skulle ses 
Tessan på typ två tre veckor för innebandy helvetet

vilka vänner man har, va?! ;)

Men Carro ska jag nog kanske träffa näst nästa helg. Jag & Kelly kanske skulle åka ner till kärringen i linköping. Hon skulle bara prata med Elias, men hoppas man får komma och hälsa på!

Fia sitter breve och as garvar åt ett tv-program så man får ont i öronen. Hon skrattar alltid så det skär i ens öron. haha men det är väl bättre det än att hon gråter!

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0