ledsen för jätte jätte jätte dålig uppdatering

lägret

Har ju som sagt varit på första lägret med mitt nya lagn i helgen sen har älskling varit här sen i söndags så har inte haft tid att blogga. Eller har inte lagt det som min första prioritet direkt. Fia blev inte så glad igår när jag inte hade bloggat. Men nu ska jag ta mig tid att berätta för er vad jag har hållt på med de senaste dagarna.

Lägret var jätte kul. Vi hade kul heeeela helgen. Skrattade så jag fick träningsvärk i magen en antal gånger. Roligaste hade vi nog i stuga.. hmm.. vilken nummer var det nu igen? 11? Iallfall ni som var där vet. Mys middagen på lördags kvällen. ojojoj.. en av gångerna man fick träningsvärk i magen. Alla saknar vi våran husräka som jag hittade ensam på köksbänken. Och snaps visan har blivit en hit. Vilka tjejer. Jätte bra sammanhållning allihopa. Inte 20 olika grupper utan det är så gott som 1 stor grupp. Det gillar vi. Nej jag hade det asa bra. punkt slut

bilder kanske kommer. Får se om det läggs ut några på fejjan för jag själv tog inga


Kommentarer
Postat av: Lindus

Hahah jag visste väl att vilken stuga mullvaden gillade mest! Ja det var ju självklart när du alltid hängde där och ansträngde dig till och med för att skaffa oss en husmaskot, reeekan :D

2009-09-14 @ 00:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0