only for you babe

Min vän Carro är nu påväg hem från jobbet. Hon har med andra ord varit väldigt duktig idag, jobb jobb jobb. Så jag tänkte ge henne något att kolla och läsa nu när hon snart är hemma. För er som inte vet är Carro en av dem jag umgicks med i min klass hela tre år på gymnasiet. Det var hon, jag & Kelly som höll ihop i vått och torrt.

Sedan hände det där som man aldrig hade föreställt sig. Man splittras. Av olika anledningar, som jag inte orkar ta upp. Jag & Carro umgås fortfarande (så gott vi kan eftersom hon flyttat till linköping) När man förlorar nära vänner känner man sig tom, ledsen, arg, egentligen en känsla som inte går att beskriva riktigt.

Det är mycket som kan tas ifrån en,
men en sak kan ingen ta ifrån en
minnen

Man kan minnas. Glada underbara minnen. Minnen är något som aldrig försvinner. Man har det alltid med sig. Och med er två har jag haft många underbara minnen som jag aldrig kommer glömma.
Minnen tjejer, det kommer vi alltid ha gemensamt. ALLTID

bilder från tiden på gymnastiet
från ettan till trean


Det är vi. I ettan tror jag!


Kommer aldrig glömma när vi lekte kurragömma i skolan
Carro hittade klart bästa gömstället


Vi skulle leka fjortisar
ärligt så tycker jag att lyckades väldigt bra!!
haha



Kommentarer
Postat av: Caroline

Det var ett härligt inlägg!! :) Minnen glömmer man aldrig fast man får inte glömma att det kan komma fler minnen! :) Saknar dig vännen!!

2009-09-13 @ 23:01:52
URL: http://lifeaboutmee.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh vad fin du är :)

2009-09-17 @ 18:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0