överraskning

Överraskade nyss älskling. Moahaha. Jag hade sagt att jag inte orkade komma till han idag eftersom jag inte orkade åka kommunalt. Men jag åkte ändå.. buse mig! Sen stod jag nedan för hans fönster och sa hej älskling. Han blev riktigt överraskad, gullunge. Men han drog nu, kul kille. Han skulle på träning. Så nu sitter jag här i min ensamhet. Det är vad man får för att man åkte ända hit!!

Värsta var idag på jobbet. Tror ni inte att jag & Fia fick stå och skära ut efternamnen till täby is fucking damlag. Tydligen till deras match tröjor. Pappa sa att vi inte behövde om vi inte ville. Men vi tänkte att vi kanske skulle kunna "råka" skära sönder ett av namnen eller "råka" riva bort en bokstav.. haha! Men ädel som vi är gjorde vi inget sånt hyss (även om man hade god lust) utan råkade, ja jag råkade faktiskt, välta mitt vatten glas så det rann ut på alla namnen. Men ingen skada skedd. Tror jag..

Btw, biljard med några i laget på fredag kväll. MYS!

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0