resten av helgen

Var ju hos Olle igår. Fick med han, hans pappa & Lissy ut i skogen för att leta kantareller. Det är ju så gott med smörstekta kantareller. Så det gottade jag mig med under lördags kvällen. Erkänner, även imorse stekte vi lite mer och åt. Jag och älskling. Usch, det är så gott.

Jaja, tycker att det här inlägget borde handla om mer än bara kantareller..

Skulle hem till Lindus idag på kladdkake fest (LINDUS 19 ÅR IDAG) men det blev så att jag åkte så sent från Olle att jag inte hann med kalaset. Åkte kommunalt hem. Men jag försökte faktiskt att skynda mig lite, haha. Men vi sågs ju på träningen iallafall. Men inte fick man någon kladdkaka inte. Men det är väl skit man får ta när man inte kommer när man är bjuden antar jag ;) Förlåt Lindus.

Jaha, mer då?
Imorn blire skön sovmorgon. Sen ska det jobbas. Bra med pengar. Ska jobba onsdag & torsdag också på pappas jobb. så kommer nästan jobba varje dag den här veckan. Ska ju åka bort i helgen så fredag hinns det inte med att jobba. Ska på spa helg med familjen. Pappa har fyllt år. Hans present. Så missar jag lagfesten! Fy MIG!! hade gärna varit med..

nu var det slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0