så!

Slutskrivet om allt det där.. Nya dagar, nya tag & nya framtidsplaner. Mitt liv går iallafall vidare!!
Idol nu, ett jävligt bra program :) Imorgon är det jobb, måste ringa Fia för det var lite ändringar än vad hon tror. Fast hon kanske hinner läsa det här innan jag hunnit ringa.. men men :p
Börjar tolv imorn och slutar så vi hinner till träningen. Vilket blir runt sju kanske.

Sen i helgen ska jag på spa. Ska bli skönt. Att få slappna av lite. Känns som man är på helspänn hela tiden här hemma. Hoppas inte Pappa eller Carina läser det här för dom får inte veta vart vi ska. Men om min pappa skulle läsa min blogg skulle jag bli lite förvånad och sen rädd. Haha. skulle nog sluta skriva blogg om han läste den. hahaha.


Göteborg 09

Kommentarer
Postat av: Fia

åH FLUMERIDE :D göteborg 09 vilket minne :)

2009-09-23 @ 21:20:48
Postat av: Mickan

Ofta du missar lagfesten??! Inte helt OK!

2009-09-24 @ 10:49:59
Postat av: Karro

Nej jag vet, hade så gärna varit med!!

2009-09-24 @ 10:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0