Salmonella

Matchen vanns med 2-4. Vi gjorde 0-1 efter bara 2 minuters spel i första peridoden. Stundvis var vi grymma. Det var när Farsta fick oss att spela som dom, stressigt och utan tanke, som det gick dåligt. Men annars tycker jag att vi gjorde en bra match men skit snyggt rull. Domarn kunde ju gått hem redan efter 5 minuter in på matchen. Så mycket rättvisa bidrog han med. Hemma dommare är dåliga dommare. 

Har nog troligtvis råkat på salmonella eller nått. Både jag och Fia har jäääätte ont i magen och skiter vatten. Lagom mysigt. Magen kurar hela tiden och ständig smärta. Åt kyckling på ett fik igår som smakade apa. Där har vi nog förklaringen. Skulle åkt till älskling idag men tror inte att jag klarar av att åka bil när jag mår som jag mår så åker nog dit imorgon istället. Saknar han väldans mycket! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0