Skratt, skratt & mera skratt

Det var dagens träning. Jag & Lise försökte köra argaleken efter halva träningen eftersom vi inte kunde sluta skratta och koncentrera oss på vad vi skulle göra. Om det funkade? Nej. Trots att vi bara körde en kvart två mål tycker jag träningen var rätt kul. Lite tjatiga övningar bara.. GÖRAN!!
Lindus gjorde tydligen världens spagat idag också. Jag missade såklart allt som vanligt men Fia är bra på att återberätta och jag kunde nog se Linda framför mig när hon ramlade. Inte den mest viga jag har sett. Hoppas kärringen inte läser det här ;)

Upp 05.45 imorn. Jobb till fyra. Snyggt.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Fia

Gilla

2009-09-14 @ 22:53:29
URL: http://fiia89.blogg.se/
Postat av: karro

hahahaha

2009-09-14 @ 23:00:38
Postat av: Lindus

Visst fan ska den här kärringen läsa det här också :D Hahaha otroligt fint var det iallafall, kändes det som kanske jag ska tillägga för enlig fia var det inte så fint. Jävligt snällt TT när man offrar sig liksom. Får man inte ens lite cred.. :P

2009-09-14 @ 23:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0