tidsfördriv

Öppna din inkorg

Tryck neråt tre gånger. öppna sms:et och läs. Detta är ditt svar på första
frågan. Sen fortsätter du tre gånger ner och det är dina svar.


Vad vill du säga till den snyggaste du vet?
Jag saknar dig!<3
Vad är din innersta hemlighet?
ah, hejdå. biipbiipbiip.. kul att höra ;) haha <3
Vad sa dina föräldrar då du föddes?
Lite segt! längtar tills ikväll ;)
Vad säger din bästa vän om dig?
Du hinner ju till mig innan jag är hemma :D <3
Vad säger du innan sex?
Jaha hälsa! <3
Och under?
Ja gör det.. nu är jag nyfiken! erkänn att ni ska öppna en sexklubb eller något? ;)
Och efter?
Okej :)
Hur berättar du för någon att du är kär i han/hon?
haha fan då ligger jag efter :P men jag går upp nu!
Vad säger du när du får syn på ett spöke?
Gulligt :) men självklart ska hon får vara med och leka!
Vilken är din bästa raggningsreplik?
Jag vet vad vi kan göra på fredag.. Vi kan fixa oss sen träffas inne i stan och äta någonstans och sedan gå ut och festa hela natten :) vad säger du?
När du är arg säger du oftast?
Hon dog bara :/ <3
Om du ska göra slut, så säger du:
Bra:) så jag kan ringa åsa och fråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0