Träningen gick bra.

Jaha, måndag igen. Ny dag, ny vecka & nya utmaningar. Men känner mig faktiskt riktigt taggad på veckan. Helgen är fullbokad och klar. Jag & Fia ska ägna resten av veckan åt vårat nya företag vi ska starta sen ska vi till arbetsförmedligen och prata lite. Ge ut lite CV på dagis och sånt. Ja ni läste rätt, jag och Fia ska starta ett företag. Mamma kanske kommer vara lite inblandad. Men berättar mer om det någon annan dag.

Man blir som vanligt på jätte bra humör när man träffar alla tjejerna på träningen idag. Jag och Fia gjorde dock misstaget att äta blodpudding innan träning. Så vi tog oss en varsin samarin mitt i träningen. För min del mår magen bra nu men tror inte Fias var på topp än ;)

Var även på bio idag och såg flickan som lekte med elden. Grym! Ganska brutal. Det var vi ett tillfälle jag hoppade några meter i stolen för att jag blev så rädd. Lite jobbigt slut bara, man ville ju veta mer. Men hoppas på en tredje film. Annars får man väl läsa boken. Men hon som spelar Lisbeth Zalander i filmerna är ju coolast.

En present jag fick av tjejerna på träningen idag.
Dom hade gjort den i fredags på lagfesten jag inte kunde vara med på.
De har skrivit sina autografer och några små söta meningar!
Dom är ju för underbara!!




eftersom jag har slängt alla hemmagjorda tavlorna så får den här hängas upp nu istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0