1 april

.. och jag har redan lurat en!

Moahaha.. Men jag tog nog fel person. Jag lurade surpuppan Olle Johansson från Heby. Killen som inte kan ta ett skämt. Lagom roligt.. Får lura någon annan som inte blir sur efter. Men nu kommer alla mina närmsta läsa det här så får ta någon jag vet inte läser min blogg.. Spännande!

Fan vad mörkt det är ute. Det känns som om man har alla (skulle försöka stava till de där man har ner så det blir mörkt för rutan, men gick inte så bra) svårt ord.. hoppas ni förstår ändå.

Träningen igår var väl, inge bra alls. För det första var det en del borta, det är kval på måndag(?) Verkar som om vissa har missat det. Sen gick det inge bra på träningen alls. Vi körde tre olika lag. Mitt lag fick såklart ha skrik gula västar. Sånna som småbarnen har på sig när man ska ut och gå. Mindre skönt.

Shit vilket neggo inlägg det där blev känner jag.. Det måste vi ändra på.

DET ÄR JU FÖR FASEN HELG NU! Jag och Fia ska nog in till stan idag och käka på oleary´s. Dom har ju så goda efterrätter. Sen måste vi se biggest loser. Det är ju final. Går inte att missa. Sen på lördag ska vi jobba på en cup och ha träning efter. På kvällen ska jag in till stan och dra en bio med Fia, Jenne & Carre. Mys! På söndag hoppas jag att Olle kommer hit. Sen på måndag är det ju kvaaaal. Gaah!

GLAD PÅSK!


Kommentarer
Postat av: carre

ska vi kolla bio på lördag ? ^^

2010-04-01 @ 17:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0