100421

Igår på eftermiddan sprang vi omkring med Jenne i centrum i jakt på en badring. Hittade dock ingen som dög så gick till Sandys och käkade istället. Sen åkte vi hem och hade en smootiekväll. Det var katastrof i köket ett tag, så mycket katastrof att jag har en tvätt tid idag för att tvätta lite ner slabbade kläder. Men mot slutet såg vi ut som riktiga proffs! Sen sista med ananas och mango blev godast. Så nu vet vi vilken vi ska göra i sommar när det kokar ute. Mums!! Tack för igår mina vänner.

Idag hade jag tänkt att gå ut och gå eller springa lite men det var ju så dåligt väder ute.. Men bara det inte regnar kan man ge sig ut. Har inga regnkläder här. Så vi får se hur det blir efter jag har varit nere i tvättstugan kl nio.
Det var allt för nu! Ha en bra onsdag!


Kommentarer
Postat av: Fia

haha klart du inte hade behövt köpa nya byxor :) då hade jag bara skrattat varje gång jag såg dom fläckarna och tänkt på när du och Jenne försökte göra smoothies smart i köket ;) oj oj oj ut och springa idag :O ^^

2010-04-21 @ 10:50:15
Postat av: Karro

Med tanke på att det har snöat största delen av dagen blev det inte av :P

2010-04-21 @ 14:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0