Beslutsångest

Jaha, då var den här dagen snart slut.

Jenne och Carre har varit här och myst med oss ikväll. Det gillar vi! Jag och Fia försökte göra en musikvideo men Jenne tyckte vi var värdelösa så la ner den drömmen.. det blir inget MTV för mig och Fia. Vi satte oss ner och kollade hemska Anna Anka istället.. eller vi pratade väl mest så kollade inte så mycket, men vi hade det på iallafall. Kanske inte världens mest intressanta program. Men hon är rätt rolig ibland, hon ankan!

Nu sitter jag och Fia och kollar på greys. Himla bra program.

Ska upp kl 06.00 imorgon och Fia är överlycklig för det. Det första hon sa när jag sa att jag skulle upp kl sex var:m YEES! FAN VAD JAG SKA LE ÅT DIG IMORGON NÄR JAG FÅR LIGGA KVAR OCH DU MÅSTE GÅ UPP. MOAHAHAHAH.

Thank you my friend.

Haha. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0