dont stop belive

Träningen idag gick helt okej, var lite jobbigt då vi bara var sju i varje lag.. men vem hade förväntat sig något annat? Frånvaron brukar vara hög när det inte är matcher på helgerna av någon konstig anledning. Men jag fick springa av mig iallafall, blir galen om jag inte tränar! Imorgon bitti åker jag till Kista med min bästa Jenfer, hon ska köpa jeans och jag vingar till min maskerad dräkt jag ska ha den 5 juni. Måste visa en bild sen när jag får hem den. Kommer bli grymt ;) Sen på kvällen har Clara sitt 1 års kalas. Lilla snorpan har blivit stor tjej. Efter det träning. Det var väl det. Nu tillbaka till soffan och greys. Himla bra det programet måste jag säga. Visst jenfer? haha.
Godnatt alla // Kirri


Kommentarer
Postat av: Jen

Du är min bästa kirribirri! Nejdu, nu är det sandhamn som gäller :D

2010-04-28 @ 22:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0