Fia gästar bloggen.

Hej hej!

Jag har verkligen kommit på att jag är inte någon bloggmänniska, jag försökte med min egna blogg fiia89.blogg.se men det gick ju sådär. Jag är nog inte nån bloggare för jag får inte det där suget att skriva ner mina tankar och händelser i mitt liv, jag kanske bara är lat...

...Men då passar det ju bra att min bästa vän Kirri har denna fina blogg så man kan gästskriva när man får ett litet sug.
Just nu är jag hemma själv, Kirri är hos Olle och byter däck, det va sista minuten för på torsdag måste man ha sommardäcken på. Perfekt time kirri ;) Har verkligen dötråkigt, kom hem vid 4:a och sen dess har jag hunnit kolla allt som går på datorn, lagat mat och duschat. Försöker även planera lite inför min födelsedag som ju faktiskt är den 30 April så inte så långt kvar :) Fick ju inbjudan från favorit klubben GK att fira där så ser ut att bli så:) nu är bara frågan vilka ska med? Vad ska jag ha på mig? vad ska man göra innan man går ut? Så det sitter jag och funderar lite på nu :) hur som helst kommer det bli en grym kväll tror jag!

Snart slipper man ha tråkigt iallafall för tisdag är en bra tv kväll.

19.00 - Biggest loser
20.00 - Dating in the dark
21.00 - Desperate Houswifes
21.55 - Cougar Town.
22.15 Fia går och lägger sig.
06.00 Fia går upp och börjar jobba ^^

Jag trivs verkligen jätte bra på nya jobbet btw.
Hoppas jag får fast så man får en lite stabil ekonomi för en gång skull :P


jag upp och ner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0