Fler läsare av den här konstiga bloggen en vad jag trodde. Ni är gulliga ni :)

Sådär, nu var tvätten klar och alla fläckarna var borta. Puh.. vilken tur jag hade. Var som sagt Fias nya byxor jag hade på mig och hade det inte gått bort hade jag nog fått köpa nya åt henne.. Men ingen skada skedd. Pratade precis med Carro och hon flyttar hem till sthlm på lördag, gaaaaaaaaaaah.. GLAD!! Så vi ska träffas nästa vecka, har inget jobb så jag har all tid i världen. Ska jobba nästa tisdag men det är allt. Älsklings bigmama!

Fick hem min klänning igår från Nelly.com. Snygg snygg snygg. Nöjd nöjd nöjd.
Kanske var lite kort men det funkar. Hade jag tagit en storlek större (M) hade den varit förstor upptill.
Så det här vi det ända alternativet ändå.


(hade tänkt lägga in en bild på den här men den var tydligen slut på nelly.com så fanns ingen bild kvar på den, sen är ser man inte så mkt med en webcam bild. Men kanske kan sätta på mig den ikväll och ta ett kort med system kameran så får ni se)

Nu ska jag till vallentuna och hämta hem min post och nya veckorevyn, tjoohoo!


Kommentarer
Postat av: Linds

Jag hittade den andra klänningen btw ;) http://www.modegallerian.se/ <3<3<

2010-04-21 @ 12:53:54
Postat av: Karro

Jag vet men den finns ju bara i 38/40 :/ Det är nog lite för stort?

2010-04-21 @ 13:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0