Godmorgon!

Jag är jäävligt irriterad, och då menar jag verkligen jääävligt irriterad..

Såhär ligger det till, igår på dagen satt jag inne på Nelly.com och Ellos för att hitta blommiga klänningar att ha i sommar, tajta helst. Iallafall så när jag hade beställt det jag skulle ha så blev det något knas med betalningen så jag tänkte att jag väntar på att Fia kommer hem så får hon hjälpa mig. Några timmar senare går jag in och ska beställa allt på nytt.. TROR NI INTE KLÄNNING JÄVELN VAR SLUTSÅLD DÅ!! GAAAAAAH.. HADE JAG BARA KÖPT DEN FÖRSTA GÅNGEN JAG VAR INNE HADE JAG HAFT EN NU. JAG DÖÖÖÖÖR på sånt här!

Jag är olycklig..

Här är den:


Någon som vet om den finns i ngn annan affär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0