helg, right?

Har inte så stor koll på dagarna längre, om jag ska vara ärlig.

Fia gick nyss, hon ska fira sin kusin som fyller 18(?) Tänk när man fyllde 18, det var grymt härligt. Slapp man fuska sig in på korgen och man kunde äntligen köpa 2.5:or på ICA. A wery big thing! Fast 17 & 19 måste vara de tråkigaste att fylla. Då händer verkligen ingenting känns det som.. Om 11 veckor fyller jag 21, thats a big thing my friends! Då är det bara pengarna som stoppar en från att åka till USA. Min dröm! Gaaah!

Tänkte åka till centrum och kolla lite kläder på Gina för jag har fortfarande ett presentkort där jag inte har använt upp. Men Fia snodde ju min bil nyss, och till centrum känns.. inte som jag! Eller jag kan tycka att det är skönt att ta en promenad men då ska det vara varmt och strålande sol, annars.. a big no no. Shit vad jag slänger in engelska meningar i det här inlägget.. whats happend? Nej nu ska jag sluta, HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0