Imorgon fyller Fialotta 21 år!

..Och jag blev precis klar med hennes present. Har tagit kort på det men kan inte lägga ut bilden här nu ifall fia går in på bloggen och läser ikväll. Så får lägga in bilden imorgon. Imorgon är det Party på hägernäsvägen för Fia. Kommer lite underbara människor hit och käkar imorgon innan vi drar in till stan. Kommer nog bli riktigt great!

Gick in på Lindas blogg och läste, hon hade skrivit något väldigt bra angående det lilla "bråket" vi hade i måndags på matchen mot Råsunda. Gå in och läs vettja. Vi hade som sagt träningsmatch på Råsunda i måndags med dom som ska åka till Falun. Det blev bråk om massa saker kring det men en sak blev jag riktigt irriterad på. Råsundas tränare kommer in innan matchen och pratar med oss om att Täby IS och Järfälla skämde ut sina klubbar när det åkte iväg på en innebandy cup och att vi ska komma ihåg att vi spelar med FC:s färger och att Göran säger likadant och bla bla bla.. WHAT?! Bara för att Täby IS och Järfälla är as packade en hel innebandy turneringen och åker ner för att festa mer än att spela innebandy och skämmer ut hela klubben, tror folk att vi också kommer göra det? Lite fler hjärnceller än så har vi.. Känns så tråkigt att de ens tror att vi skulle göra något så idiotiskt. Vill man festa anmäler man sig inte till en innebandy cup! Så enkelt är det. Vad Täby IS och Järfälla har gjort får det stå för.. Pinsamt dåligt att det ska gå ut över oss..!

Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Jen

rätta takter kirri :)

2010-04-29 @ 17:01:55
Postat av: Karro

Hahah ;)

2010-04-30 @ 09:55:20
Postat av: Mickan

Inte för att jag har med det att göra men ta reda på fakta innnan du skriver ett så ogenomtänkt inlägg. Ibland ska man vara försiktig i sina uttal

2010-05-07 @ 20:03:55
Postat av: Elin

Då måste jag nog undra vilket Järfälla lag du pratar om?

2010-05-11 @ 18:55:47
URL: http://oneoftheg.blogg.se/
Postat av: Karro

Jag vet faktiskt inte, det var de ingen som sa :S

2010-05-12 @ 09:39:19
Postat av: Karro

jag skrev bara det vi har blivit tillsagda! Varför ska vi få skit för en sak som andra har gjort? Har inte vi ngt med att göra.. eller? så skriv inte till mig utan gå till den som har sagt detta om de tydligen inte stämmer..

2010-05-12 @ 14:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0