Ingen rubrik

Jaha, då var påsken över. Eller vissa har påsklov men jag har redan haft alla mina påsklov för den här livstiden.. to bad! Kom precis hem från stan. Körde Olle till tåget för han skulle till uppsala och fira sin systerdotter som fyllde 1 år igår. Sen åkte jag och Fia till skanstull och väntade på Carre som ville följa med när vi skulle ge blod. Danderyd hade inte öppet idag så fick bli södersjukhuset. Jag fick inte ge blod, hade bara 124 i blodvärde. Man måste ha över 125 för att få ge. Fia den jäveln hade 143 någonting i blodvärde. Hon har alltid bra blodvärde, sämre med mig..

Ikväll ska jag och brudarna på Avatar 3D. Linda har inte sett den och Jenne har inte sett den i 3D, vilket alla mäniskor måste. Man måste se den. Jag betalar gärna en gång till för att se den igen. Lätt!!

Snodd bild från snäckan

Lovley!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0