Jahaaaaa

En tripp till Heby och tillbaka på en tidsrymd på sex timmar är väl kanske inte vad man skulle föredra. Självklart var Olle sjuk när jag kom fram men jag ville fortfarande äta med hans släkt så vi gick dit jag käkade och Olle låg i soffan hela middan. Som tur var va Nanny där så kände mig inte så vilsen trots allt. Sen åkte jag hem efter middagen.. Ville inte vara där för mycket i onödan, vi har trots allt säsongens viktigaste match på måndag och är jag sjuk då kommer jag sätta mig ner och gråta.. Inte fick man en hejdå kram av sin pojkvän heller, han hade tydligen inte lust sa han?! hmm.. yeye!

Jag och Fia var ute och tog kort igår, tänkte ta några som vi kan sätta i våra ramar som vi har köpt. Men vet inte
om det blev några användbara bilder men roligt hade vi. Lägger upp några här i bloggen.

Fia bakar morotskaka i denna stund. Mums.. Har redan varit och ätit lite av smeten. Det är så roligt att allt man bakar smakar godast ogräddat. Synd att man får så ont i magen av de flesta smeter. När jag var liten så brukade pappa göra sockerkakssmet och bara äta den utan att grädda. Tok pappa! 

Trevlig helg!

 
















Kommentarer
Postat av: Jen

Ni är så söta :) <3

2010-04-02 @ 22:04:41
Postat av: carre

hahah fina bilder :D där har vi ju posen ju!

2010-04-04 @ 17:26:56
Postat av: Karro

Jaa, sa ju det förut ;D

2010-04-06 @ 17:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0