valborg

.. är snart här. Fia fyller 21, wooho! Nästa år är det USA som gäller. Jag fyller ju inte förens i Juli. Vi har iallafall dragit ihop ett gäng som ska ut och fira fialotta på sin dag. Tror det kan bli grymt kul!

Jag & brudarna har även bestämt att vi ska ta varsin sak som vi ska kasta/göra oss av med i majbrasan. Det kan vara något som har gjort oss illa under året som gått, något som man bara vill glömma, saker som har sårat. Något som man har lagt energi på helt i onödan och istället rikta sin energin på något bättre. Det är ett nytt år nu och nya möjligheter. Ska lägga allt det tråkiga bakom sig och bara fokusera på framtiden. Jag vet exakt vad jag vill bli av mig..
Här ska det brännas!!

Kan knappt vänta, vill bara starta om på ny ruta. Ett nytt kapitel i mitt liv, och jag känner på mig vilka som kommer spela huvudrollerna i det kapitlet :D and its going to be gooood!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0