100824

Blev inget jobb för Karro idag. Har suttit framför sex and the city hela morgonen, ska snart ta mig en dusch tror jag. Mitt hår är en ända stor risboll. Hur gör man det sådär glansigt och fint som vissa har? Mitt är då aldrig det nu för tiden. Får gå omkring som en risboll helt enklet. Vid fyra ska jag möta upp mina tjejer i centrum så ska vi kolla efter en present till Jerry. Ska till henne på fredag på födelsedagsfest. Sen till systemet, längtar efter vårat vita favorit vin. Det var ett tag sen nu. Sen ikväll är det tjejmys med Linda & Fia. Ny säsong av biggest loser har börjar också, grymt! det går jag inte missa. Sen är det ju fångarna på fortet också.


Det här är Fia i ett nötskal
Hon tar ut den fulla sopp påsen och lämnar sopphinken utanför på golvet. Sätter varken i en ny plastpåse eller sätter tillbaka den i skåpet igen. Så testade igår med att slänga lite saker i hinken för att se om hon fattade piken på att sätta i en ny plastpåse för det kan bli lite jobbigt sen när hinken är full med skärp och man inte har en plastpåse att knyta igen utan måste ta med händerna. Tror ni hon gjorde det? . Den stod kvar i morse, precis som vanligt. haha 


Kommentarer
Postat av: Fia

Ja jag tar iallfall fall ut sopåsen, du lämnar den ju till det är ett berg med sopor så vem är boven i detta drama egentligen... ;)

2010-08-24 @ 12:19:02
Postat av: Karro

Du?

2010-08-24 @ 14:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0