4 augusti

Jag älskar att pyssla
Har gjort klart några sidor på i Naxosalbumet. Det är skit många bilder kvar och det är lite svårt att veta hur och vilka man ska sätta ihop med varandra, men jag tror att det kommer bli skit bra när det blir klart. Sen igår kväll innan träningen fick jag och Fia ett ryck. Jag hittade några dubbletter ur alla bilderna vi har skrivit ut och sprang och hämtade tre ramar som låg och skräpade i hyllan. Fia sprang och hämtade verktygslådan. Så nu sitter dom uppe i hallen, det blev himla bra!



Kommentarer
Postat av: Jen

Vad fint :D önskar bara att jag var med på en :P PUSSIS <3

2010-08-04 @ 18:57:17
Postat av: Fia

vi har ju inga bilder på dig utskriva :O

2010-08-04 @ 21:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0