bilder forts. 2009/2010

   
 

Jag och Fia hade photoshoot i när vi bodde i åkersberga (klicka för strörre)


Vi hade en bakkväll i oktober 2009


Jag avslöjade att jag gillar att rita i målarböcker


Cool bild på Linda från Rebeckas hejdåfest


Vi låste in bilnyckeln i olles bil. Fia har fortfarande skador från den dagen..


Clara sover på mitt bröst. Lilla bebis Clara


Tuff dag resulterade i sömn på roslagsbanan


Sminkkurs?


Missade en lagfest men var med på ett hörn iallafall. Sötnosar! :)


TFC!!


En dag på Pontus jobb


Åker man pulka med mig slår man sig troligvis


Jag & Carro på vårat flak. Min sötnos<3


Saknade Lucas!


Min krigsskada


Paaaaaaaaaaaaaaaarty!

Minnen & fina kort från 2009/2010.
Älskar att bara sitta och kolla igenom kort ibland. Ni fick ett smakprov av vad som finns på denna data. Kommer säkert fler någon annan gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0