BÖ!

Igår kväll tyckte jag och Fia att vi skulle kolla på sjätte sinnet som gick på tv4+. Har aldrig sett den just för att bara namnet på filmen gör ju att man nästan skiter på sig. Men när filmen väl startade stod det längst upp i hörnet, från 11 år. "Dåså, får en 11åring se den kan jag se den" tänkte jag. Men vi hann se halva filmen innan vi stängde av och spelade in istället. Tänkte att vi kunde se den en annan dag när det är lite ljusare, hehe. Inte så att den var skräckläskig, mer obehaglig. Olle var ju här igår också så Fia ville inte se något mer eftersom hon skulle sova själv. Fan Fia vilka mesar vi är!

Men en annan bra film såg vi i måndags.

Är en sann berättelse om en hund som älskar sin husse så mycket att han kommer och möter honom varje dag vid tågstationen, men dag kommer inte husse..

Helt klart ett måste att se för er som inte sett den!


Kommentarer
Postat av: Cizzi

Hacihko är så sjukligt sorglig :( :(

2010-08-05 @ 13:57:33
Postat av: Karro

Ja jag vet jag satt och grät hela slutet, fia med!

2010-08-05 @ 18:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0