bosön för hela slanten

Kom precis hem, är helt slut. Men roligt var det, tränade först i två och en halvtimme sen åt vi och efter det snackade vi lite. Pratade om målsättning och sånt inför säsongen. Tråkigt att det bara var 13 där när vi tydligen var 26 i truppen men alla prioriterar vi olika som sagt. Men vi som var där hade ett bra snack och kom överens som regler under säsongen och vad vi satsar på.

Ikväll ska vi har tjejkväll här hemma. Jag, Fia, Jenne & Linda. MYS! bara Carre som saknas. Som tydligen skulle komma hem imorgon enligt Göran. Han blev lite förvånad när jag sa att hon kommer hem om en vecka nästan. Carre Carre Carre ;) 

Shit vad trött jag är i kroppen.

Och spöregnar gör det också, suck!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen.

Kommentarer
Postat av: Elli

jaha , här glömmer vi o skriva mig ^^ skoja ;)

2010-08-08 @ 15:48:32
URL: http://ellimungo.blogg.se/
Postat av: Karro

När jag skrev det här visste jag inte att du skulle komma lilla vän :)

2010-08-08 @ 20:55:42
Postat av: Elli

haha, jag fattade de ;)

2010-08-08 @ 21:14:47
URL: http://ellimungo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0