Flash back

Jag kom på en rolig grej som hände när jag, Carre & Fia var i Athen.

Vi kom ju fram till Athen på natten så vid tolv-ett var vi ute och vandrade, vi letade efter tunnelbanan. När vi gick på gatorna (har aldrig varit i Athen förut) tänkte vi på vad skitigt och nergånget allt var och att vi absolut inte skulle vilja bo i Athen..

Carre: Alltså jag har inte sett en ända tjej nu när vi har varit ute och gått. Bara killar.
Fia: Nej det är fan läskigt. Man skulle ju kännas sig lite tryggare om det var lite mer tjejer ute.
Carre: DÄR! Det går en tjej där borta.
Jag: Ja gud vad skönt.
Carre: Fan det var en hora...

Kommentarer
Postat av: Elli

HAHAHAHAAAHAHHA! ;)

2010-08-13 @ 18:31:52
URL: http://ellimungo.blogg.se/
Postat av: carre

hahaha! det var ju fan en hora.. måste vart. kommer så ihåg den stunden! :P

2010-08-14 @ 00:42:45
Postat av: Karro

Haha kommer ihåg det som om det vore dag :P

2010-08-16 @ 21:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0