Fullspäckad dag

Har haft fullt upp sen kl tolv idag. Ganska skönt ändå. Körde först Ellie till daneryd, därifrån åkte jag direkt till Hanna och lilla Clara. Åt lunch och gick ut i skogen för att leta kantareller. Men vi hittade inga den här gången heller, helvete... Åkte sen till Carolina en snabbis och hälsade på.

Vid fyra åkte jag till danderyd och mötte Fia där. Tänkte att jag skulle ge blod idag så vi begav oss mot blodcentralen. Men de testade mitt Hb och kom fram till att jag har alldeles för lågt blodvärde (tredje gången irad) inte bra.. De skulle kalla mig igen för att testa om det har gått upp, annars vet jag inte vad jag ska göra. Får käka blodpudding varje dag i flera veckor.

Väl klar där gick vi till akuten och mötte Carre som har problem med sin mage. Satte oss där och väntade på blodprov och magkläm. Men de kom fram till att det inte var något, iallafall inget de kan se. Så det får bli gyn för fröken. hehe! Efter ca två timmar var vi klara på aktuen och åkte mot arlanda för att hämta Marianne. Nu är vi äntligen hemma. Pust!

Ska jobba imorgon och på fredag. Sen är det helg och med det cup och mys med mina bästa vänner. Längtar!

Nu ska jag gå och sätta mig i soffan, loovley.

Inga bilder idag :(

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Du kan nog få lite järntabletter av mig =) Har några jag inte kan äta... Men du kanske kan!

2010-08-19 @ 06:26:46
Postat av: Karro

Varför kan inte du äta dom?

2010-08-19 @ 09:18:14
Postat av: Cizzi

För jag får ont i magen :P

2010-08-19 @ 10:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0