Lördagen

Galen kväll

Det sammanfattar lördagskvällen rätt bra. Roligt var det minsann. Stackars Ellie, hon måste tro att vi är de knäppaste människorna på den här jorden. Vi var och badade i åsk vädret, eller jag Linda och Fia badade. Jenne och Ellie stod under paraplyt och frös. Vi tyckte det var varmt.. i vattnet.

Grannarna kom och sa åt oss att vara tysta 20.45. VA?
Fia stod för gårdagens kräk. 
Linda var lika galen som hon brukar fast ett snäpp högre denna kväll.
Jenne stod för dans och sång
Ellie såg mest chockad ut hela kvällen

Bilder från kvällen:

Vi börjde kvällen med en mysig middag på golvet i vardagsrummet




Våra 7,5:or som vi har hela kylen proppade med sen Carolinas fest åkte fram


Lite närbilder på mina hjärtan



Snyggaste pinglorna på festen



Sen blev den, vem-ser-starkast-ut tävling
(tror Fia vann den)




Jag och Jenne försöker klura ut hur vi ska göra för att armarna ska se större ut.
 
Visste inte om jag fick lägga ut den här men det kliade så i fingrarna


Sen kom lilla Ellie


Jag gjorde illa mig, på vad vet jag inte..


Efter vårt nattbad gick vi hem och tog ett varmt bad









Kommentarer
Postat av: Elli

njuter jag?!? svar NEEEEEEJ :O haha fanns de ingen som jag typ njöt på ;)

2010-08-09 @ 16:22:10
URL: http://ellimungo.blogg.se/
Postat av: Elli

Karro nu ljuger du ;) jag såg inte alls chockad ut hela kvällen (a)

2010-08-09 @ 17:10:49
URL: http://ellimungo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0