helg!

Idag sov jag ut, gick upp vid halv tio. Kände att jag lika gärna kunde göra det eftersom det inte kommer bli så mycket sömn i helgen. Ikväll ska vi hem till Jerry och fira henne, hon fyllde 21 igår. Men först hem till Linda med några och göra oss iordning. Hatar att göra sig iordning själv hemma, sen har Linda alla snygga kläder där hemma hos henne, hehe. Men kommer nog inte vara ute så länge för ska upp tidigt imorgon, ska rida islandshästar med Mamma, Fia & Marie. Fan vad kul! Det var jätte länge sen. Längtar! Hoppas det är lika fint väder imorgon som det är idag. Då blir det grymt. Efter ridningen ska jag hem till Olle för att njuta av resten av helgen.

Har även sökt jobb nu på ett äldreboende. Fick ett nummer av Carina så ringde och han var jätte trevlig. Han skulle höra av sig nästa vecka. Så får se hur det här går. Hoppas att jag får jobbet och om jag får det hoppas jag att jag trivs bättre än vad jag har gjort på de senaste äldreboenden jag har jobbat på. Usch och fy! Men vad gör man inte för pengar nuförtiden.. Usch det lät fel! Jaja..

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag luktar rosor till ikväll. Ha en grym helg alla snyggingar!


De vännerna som ligger mig varmast om hjärtat samlade på en och samma bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0