Hemmafrun

Jag håller och tvättar just nu. Fan vad tvätten luktade illa efter vårat lilla dopp i sjön förra helgen. Allt har legat eller hängt och blivit halvtorrt så när jag skulle lägga in all tvätt i tvättmaskinen luktade det typ mögel. Får hoppas att det inte var det bara utan att det bara luktade skunk. Nu är det iallafall i rullning där nere.

Ikväll har vi säsongens första match. En träningsmatch mot Balrog. Eller Djurgården som dom heter nuförtiden. Men antar att det är max 2 spelare från självaste djurgården som får spela.. hehe. Dom brukar ju köra på två femmor hela matcherna. Why? Dom har bara 10 spelare som är bra resten suger kanske? eller vad vet jag.

Ganska tuff första match kanske, men skönt att börja hårt. Då känns det bara som att det kan bli bättre. Dock hatar jag eriksdalshallen. Inga bra minnen därifrån. Kanske kan ändra på det ikväll? I hope so. Men enligt statistik så ska de vinna så vi kan bara gå in och köra. Ingen press. Det är väldigt skönt.


Kommentarer
Postat av: Cizzi

Ni ska inte spela i Eriksdalshallen så du behöver inte oroa dig :)

2010-08-11 @ 10:02:39
Postat av: Karro

Det står det på schemat! :O vart ska vi spela då?

2010-08-11 @ 10:30:15
Postat av: Cizzi

Sprallenhallen,världens roligaste namn :D

2010-08-11 @ 10:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0