I MADE IT

Jag klarade testet igår på träningen, YEEES! Gissa hur stolt jag var över mig själv. Hängde med folk som har tränat hela sommaren och jag hoppade inte av. Grymt ju. Vi körde 100m 25 gånger på 20sek med 30sek vila.

Idag är det innebandy träning i CC. Love life right now.

Håller på att tvätta nu, har precis hängt upp allt.

Min nya mobil leveras till dörren imorn. Den är slut överallt, dom hade en kvar i stinsen och två i vällingby. Det var allt. Så nu har jag köpt den från stinsen. Nöjd.

Har hittat min borttappade digitalkamera nu så den fick följa med till sommarstugan förra helgen men det ända kortet jag tog var detta. Chaffören påväg upp till dalarna.

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Vad blir det för ngn?

2010-08-03 @ 10:46:28
Postat av: Karro

Sån som du har fast svart :D

2010-08-03 @ 19:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0