jag lever

Jag har gått och blivit dunder förkyld. Jätte jobbigt. Har ont i halsen, huvudet, bihålorna.. you name it. Men den här helgen som har varit var underbar! Först en grym kväll hemma hos Jerry i fredags. Hade fördelsedagsfest för  henne. Har lagt ut bilder på facebook. Sen i lördags var vi och red islanshästar. Det var as härligt! Skulle jag lätt kunna göra om. Mysmys! Sen åkte jag till älskling och var där tills måndag. Vi slappade mest framför tv:en hela helgen. Det var mycket välbehövligt. Nu ska jag iväg och jobba snart. Skulle bara skriva lite så ni vet att jag inte har gett upp bloggandet än. Hej!

(tänkte lägga in en bild från hästridningen här men min mobil ville inte vara med å leka längre så de blev inget)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0